6 sposobów na stworzenie skutecznej oferty sprzedaży produktu lub usługi!

Udostępnij

Tak naprawdę to temat rzeka i każdy specjalista copywriter ma swoje tajemne sposoby, tricki i schematy. Poniżej znajdziesz schemat, który działa w większości dobrze zbudowanych ofertach.

 

Zaczynamy oczywiście od:

 

  1. Nagłówka, w którym znając problem klienta (np. z ankiety, rozmowy tel.) przedstawiamy w sposób charakterystyczny wyjątkowe rozwiązanie problemu z którym się boryka. Klient już na tym etapie powinien umieć wyobrazić siebie po rozwiązaniu problemu.

 

  1. Opis – W tej części oferty prezentujemy nasz produkt, usługę w taki sposób aby klient poczuł się w środku realizacji usługi lub w momencie korzystania z produktu. Na tym etapie pomijamy lub ograniczamy do minimum techniczne i trudne sformułowania dotyczące produktu. Natomiast w bogaty sposób prezentujemy korzyści z użytkowania produktu lub usługi.

 

  1. Dowód społeczny, czyli dowody skuteczności usługi lub produktu. Na tym etapie najlepiej działają opinie klientów, zdjęcia, nagrania dowody np. przed i po.

 

  1. Istotnym elementem często pomijanym w ofertach jest brak nadania jej ludzkiej natury, czyli pokazania kto i w jaki sposób produkuje, sprzedaje lub realizuje usługę. Jakie jest jego doświadczenie, certyfikaty, szkolenia.

 

  1. Dokładnie pokaż co klient otrzyma? czy będzie to tylko produkt, usługa czy też specjalnie przygotowane bonusy. Wtedy dopiero podaj wartość oferty oraz proponowaną cenę.

 

W niektórych ofertach możemy również zaproponować gwarancję zwrotu lub odstąpienia od umowy.

 

  1. Ostatnim i jakże często zapominanym, pomijanym a naprawdę najważniejszym elementem jest wezwanie do akcji. Klient musi wiedzieć co ma zrobić? Czy kliknąć, napisać, zadzwonić. Brak tej informacji praktycznie dyskwalifikuje skuteczność oferty.

 

Zapisz się Do Naszego Newslettera

Przeczytaj więcej

Jak osiągnąć sukces w biznesie i rozwinąć skrzydła?

Czyli skuteczne połączyć dopasowane strategie marketingu z efektywną sprzedażą